6 τρόποι να κόψετε το κάπνισμα

Υπάρχουν 1,1 δισεκατομμύρια καπνιστές στον κόσμο και ο καπνός σκοτώνει μέχρι και το 50% αυτών. Το κάπνισμα προκαλεί το 90% όλων των θανάτων από καρκίνο του πνεύμονα σε άνδρες και γυναίκες. Δέκα φορές περισσότεροι Αμερικανοί πολίτες πεθαίνουν πρόωρα από το κάπνισμα από ότι πεθαίνουν σε πολέμους στις Ηνωμένες Πολιτείες!

6 τρόποι να σταματήσετε το κάπνισμα:

Η διακοπή μαχαίρι είναι ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσετε το κάπνισμα και υπάρχουν πολλαπλές μέθοδοι υποστήριξης για να αντισταθμίσουν τα φυσικά και συναισθηματικά συμπτώματα στέρησης που μπορεί να προκύψουν.

Βελονισμός

Οι θεραπευτικοί μηχανισμοί πίσω από τον βελονισμό δεν έχουν ερευνηθεί διεξοδικά, ωστόσο, έχει αποδειχθεί ότι βοηθά τους ανθρώπους να σταματήσουν το κάπνισμα. Οι βελόνες σε σημεία που επηρεάζουν τους αεραγωγούς, τους πνεύμονες και το στόμα μπορεί να μειώσει τους πόθους για τη γεύση του καπνού, μειώνοντας την επιθυμία του καπνίσματος. Υπνοθεραπεία

Για να επιτύχει αυτή η τεχνική χρειάζεται ο καπνιστής να είναι αρκετά δεκτική προσωπικότητα και θετικός προς τη μέθοδο. Συγκεκριμένα, ο υπνοθεραπευτής υποβάλλει τον καπνιστή σε μια κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης, και υπό μορφή συζήτησης εστιάζει την προσοχή του στο θέμα του τσιγάρου και σε οτιδήποτε σχετίζεται με αυτό.

Η υπνοθεραπεία επίσης βοηθά ιδιαίτερα τα άτομα που το κάπνισμα τους σχετίζεται με διάφορες ψυχολογικές καταστάσεις (συναισθήματα αποτυχίας, ανικανοποίητες επιθυμίες, φοβίες κ.ά.). Η ολοκλήρωση της θεραπείας γίνεται μετά ορισμένες συνεδρίες, ο αριθμός των οποίων ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος του προβλήματος.

Άσκηση

Πέντε λεπτά άσκησης μέτριας έντασης σχετίζονται με τη βραχυπρόθεσμη μείωση της επιθυμίας του καπνίσματος και των συμπτωμάτων στέρησης του καπνού. Οπότε οι σύντομες περίοδοι ασκήσεων μπορούν να βοηθήσουν στην παύση του καπνίσματος.

Μαγνήσιο

Το μαγνήσιο βοηθά στη μείωση της εξάρτησης από τη νικοτίνη, ανταγωνιζόμενο τους υποδοχείς NMDA, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την απελευθέρωση της ντοπαμίνης. Με απλά λόγια, αυτό το ορυκτό θα μειώσει την ικανοποίηση του χρήστη από το κάπνισμα. Το μαγνήσιο απορροφάται ταχύτερα μέσω σκόνης ή σε λουτρά άλατος με αιθέριο έλαιο λεβάντας για επιπλέον χαλάρωση.

Αυτοκόλλητα νικοτίνης

Είναι ένα είδος τσιρότου που τοποθετείται μία φορά την ημέρα σε κάποιο άτριχο σημείο του σώματος (π.χ. στο μπράτσο). Σταδιακά, απελευθερώνει τη νικοτίνη στο δέρμα, η οποία από εκεί καταλήγει στην κυκλοφορία του αίματος. Η χρήση τους δεν πρέπει να ξεπερνά τις 6-8 εβδομάδες.

Η μέθοδος αυτή βοηθά στο να διατηρούνται σταθερά τα επίπεδα της νικοτίνης στον οργανισμό, ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο το στερητικό σύνδρομο. Τα τσιρότα κυκλοφορούν με διάφορες δόσεις νικοτίνης, από 5-15 μιλιγκράμ και έχουν συνήθως 24ωρη διάρκεια.

Οσφρητική εκπαίδευση

Μία μελέτη έδωσε στους καπνιστές χωρίς ύπνο, για μία εβδομάδα τη μυρωδιά των τσιγάρων και σάπιων αυγών ή ψαριών. Τα άτομα ανέφεραν ότι το κάπνισμα μειώθηκε λιγότερο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Ασβέστιο

Όταν η επιθυμία χτυπά, μασήστε φέτες ασβεστίου. Το ασβέστιο μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματικό όσο 2 ή 4 mg νικοτίνης. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη και αντιοξειδωτικά.

πηγή: koyzoylo.gr