Πάτρα: Ο κλέψας του κλέψαντος στα βενζινάδικα | Δείτε παραδέιγματα

Αέρα… κοπανιστό βάζει ένα μεγάλο ποσοστό των αντλιών στα πρατήρια βενζίνης. Και φυσικά δεν κλέβουν μόνο στην βενζίνη, αλλά και στο πετρέλαιο και το υγραέριο!

Με τους οδηγούς να είναι αγανακτισμένοι, όμως σηκώνουν τα χέρια ψηλά αφού όχι μόνο δεν μπορούν να κάνουν τίποτα οι ίδιοι, αλλά δεν έχουν καμία στήριξη και από την Πολιτεία. Της οποίας οι ελεγκτικοί μηχανισμοί είναι ανύπαρκτοι λόγω έλλειψης προσωπικού.

Το κλέψιμο… πάει σύννεφο ακόμη και με την καθιέρωση του συστήματος εισροών εκροών! Γιατρός που μετέβη με ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σε πρατήριο στην Πάτρα… και αντί για 61 λίτρα που χωρά επισήμως το ρεζερβουάρ του… του έβαλαν 69! Και ο πρατηριούχος προσπάθησε να βγάλει… τρελό τον οδηγό αλλά και την BMW, που έχει κατασκευάσει το συγκεκριμένο ολοκαίνουργιο μοντέλο!

Ο γιατρός έκανε αναφορά στην Δ/νση Εμπορίου, ελεγκτές της οποίας μετέβησαν στο πρατήριο αλλά… δύο ημέρες μετά! (Προφανώς μέχρι τότε ο πρατηριούχος είχε… διορθώσει την ροή της αντλίας του)!

Σύμφωνα με στοιχεία από  το αρμόδιο Υπουργείο μέχρι και 9,5% στην ποσότητα των καυσίμων που βάζουν οι καταναλωτές στα αυτοκίνητά τους κλέβουν κάποια  βενιζινάδικα! Με τον αριθμό τους να αυξάνεται!

Όπως τονίζουν όσοι κάνουν τους ελέγχους,  όλες οι αποκλίσεις καταγράφονται από τα συστήματα ελέγχου εισροών – εκροών όγκου καυσίμων τα όποια έχουν εγκατασταθεί στα περισσότερα σημεία διακίνησης αλλά δεν είναι λειτουργικά παρά τα βήματα που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα, καθώς εκκρεμεί η συμπλήρωση του θεσμικού πλαισίου.

Συγκεκριμένα, ενώ το σύστημα έχει εγκατασταθεί στο 99% των πρατηρίων με κόστος 90 εκατ. ευρώ, δεν γίνεται επεξεργασία και αξιοποίηση των στοιχείων ενώ δεν έχουν πιστοποιηθεί τα λογισμικά των συστημάτων. Επιπλέον:

-Το σύστημα δεν λειτουργεί στις φορολογικές αποθήκες αν και έχει εγκατασταθεί από το Μάιο του 2016.

-Εκκρεμούν οι αποφάσεις για τους σταθμούς αεροπορικών καυσίμων καθώς η ισχύουσα απόφαση είναι ανεφάρμοστη.

-Εκκρεμεί η έκδοση ΚΥΑ για μαρίνες, εργοτάξια, χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων ΚΤΕΛ και ελεύθερες αποθήκες καυσίμων, όπως επίσης για τις προδιαγραφές και τη διαδικασία εγκατάστασης GPS στα βυτιοφόρα.

Πηγή: Εφ. Κόσμος