Εξοργιστικό: Καταγγελία πολίτη στο salos για τις υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων

Του Ηλία Κυριακόπουλου*

Καταγγελία από πολίτη δέχθηκε το salos.gr, η οποία αφορά τις υπηρεσίες του Δήμου Πατρέων, το πόσο (ΔΕΝ) λειτουργούν, αλλά και την ταλαιπωρία που προκαλούν στους πολίτες όταν αυτοί κάνουν το λάθος να προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Σας παραθέτουμε επακριβώς τα λόγια της καταγγέλουσας με μία μόνο παράκληση: εξοργιστείτε ελεύθερα:

«Καθώς προχωρούσα στο πεζοδρόμιο της οδού Καραϊσκάκη το οποίο είναι και αρκετά στενό, βρέθηκα μετέωρη και παρ’ ολίγο να πέσω διότι δυο πλακάκια ήταν ξεκολλημένα και είχαν πάρει κλίση. Μπήκα λοιπόν στο κατάστημα της κυρίας Κ. και την ρώτησα αν είχε ειδοποιήσει το Δήμο (σ.σ Δήμο Πατρέων). Αυτή μου είπε ότι έχει προσπαθήσει αλλά δεν έχει καταφέρει κάτι και οτι χτες μια ηλικιωμένη κυρία στο ίδιο σημείο έπεσε και χτύπησε στο κεφάλι της.

Πήρα λοιπόν το 15190 που είναι το τηλ εξυπηρέτησης του πολίτη στην Πάτρα. Η γραμμή αρχικά καλούσε χωρίς να απαντούν και όσες φορές και να ξαναπροσπάθησα δεν άνοιγε (πριν από μερικά λεπτά ξανακάλεσα με το ίδιο αποτέλεσμα). Βρήκα ένα άλλο τηλ 2613610300, μίλησα με τον κύριο Κραβαρη στο γραφείο του δημάρχου, ο οποίος αρχικά δήλωσε αναρμόδιος, αλλά όταν είδε ότι επιμένω να βρω λύση μου έδωσε ένα άλλο τηλ 2610326615. Ούτε σε αυτό το τηλ μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν, γιατί δεν ήταν το υπεύθυνο τμήμα και μου έδωσαν ένα άλλο τηλ 2610325209, στο οποίο δεν απαντούσε κανείς.

Αισθάνομαι σαν να διαβάζω χρονογράφημα του Τσιφορου. Ξανακαλώ το γραφείο του δημάρχου, ξαναμιλάω με τον κύριο Κραβαρη, ο οποίος μου απαντάει ότι δεν είναι αρμόδιος για τα πάντα και στην ερώτηση μου τι θα έκανε εκείνος αν είχε το ίδιο ατύχημα στο πεζοδρόμιο, μου είπε ότι δεν ξέρει και ότι είναι στο χέρι μου πως θα το χειριστώ και αφού δεν μπορούσαμε να βρούμε λύση, μου έδωσε το τηλ στο γραφείο του αντιδημάρχου να μιλήσω με τον κύριο Στάμο. Τον κάλεσα αρκετές φορές και πάλι δεν μου απάντησαν.

Κλείνοντας το τηλ τους ευχαρίστησα όλους. Το συμπέρασμα μου είναι οτι προσπαθώντας να λειτουργήσω ως πολίτης και να ενεργοποιήσω και έναν άλλο πολίτη, την κα Κ., απέτυχα. Νατάσα Χάιδου».

Μετά από την καταγγελία της κας Χάιδου, γίνεται για ακόμα μια φορά κατανοητό ότι στον Δήμο Πατρέων, στο Δήμο του Πελετίδη και της κομμουνιστικής συντροφιάς του, αντί να δώσουν έμφαση στην καθημερινότητα του πολίτη, να λύνουν προβλήματα που είναι αρμοδιότητά τους, να ασχολούνται με τα του Δήμου, προτιμούν να ασκούν την πολιτική της αέναης καταγγελίας, της ψευτοεπανάστασης και της Δήθεν υπεράσπισης των συμφερόντων των λαϊκών στρωμάτων. Ηλίθιο, μικρόμυαλο, επικίνδυνο.

Πέραν όλων αυτών, στο Δήμο Πατρέων αναδεικνύεται και το γεγονός ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Και σε αυτό φυσικά δεν ευθύνονται οι υπάλληλοι, αλλά οι πολιτικοί ιστάμενοι, οι οποίοι όπως έχουν αποδείξει περίτρανα, χρησιμοποιούν την Πάτρα ως όχημα της κουκουεδίστικης προπαγάνδας του Περισσού.

Κύριε Πελετίδη, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ασχοληθείτε με την Πάτρα ως οφείλετε!

Σε νέο αποκαλυπτικό ρεπορτάζ θα επανέλθουμε με το θέμα των ενδιαφερόντων των κομμουνιστών παραγόντων του Δήμου Πατρέων, ώστε για ακόμη μια φορά να αναδείξουμε ποιες είναι οι προτεραιότητές τους, αλλά και το πως καταστρέφουν την Πάτρα με την πολιτική τους τακτική…

*Ο Ηλίας Κυριακόπουλος είναι πολιτικός επιστήμονας