ΒΙΝΤΕΟ – Θα θέλεις να ξαναπιείς μετά από αυτή τη διαφήμιση; Μάλλον όχι…

Θα θέλεις να ξαναπιείς μετά από αυτή τη διαφήμιση; Μάλλον όχι…  H πιο στοχαστική διαφήμιση  η οποία έχει ως θέμα τον ρόλο του αλκοόλ στην εκδήλωση του καρκίνου και στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ αναδείχθηκε από το ίδιο το κοινό ως η πιο πετυχημένη του είδους της!

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, στόχος των διαφημίσεων είναι να κάνουν πλύση εγκεφάλων στους θεατές και να τους οδηγήσουν εμμέσως στο πολυπόθητο αποτέλεσμα: Να τους πείσουν ότι έχουν ανάγκη το περιεχόμενο του διαφημιστικού. Όταν το περιεχόμενο είναι για καλό σκοπό τότε είναι ακόμα πιο απαραίτητο το να επιτευχθεί αυτός ο στόχος!

Στην συγκεκριμένη διαφήμιση, λοιπόν, βλέπουμε πώς το αλκοόλ περνά στο αίμα, εξαπλώνεται στο σώμα και προκαλεί καρκινικές μεταλλάξεις στα κύτταρα.

Η σύντομη διαφήμιση με τίτλο «spread» μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα περνάει το ουσιώδες μήνυμα της, δηλαδή ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, παραπάνω από δύο αλκοολούχα ποτά την ημέρα, τροφοδοτεί επικίνδυνες μεταλλάξεις στο συκώτι, το έντερο και τον λάρυγγα.

Το Συμβούλιο της Αυστραλίας για τον Καρκίνο τόνισε ότι περισσότερα από 3.200 περιστατικά καρκίνου θα μπορούσαν να προληφθούν στη χώρα τον χρόνο εάν μειωνόταν η κατανάλωση αλκοόλ.

Η διαφήμιση Spread πήρε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ 2.174 ενηλίκων ως η πιο πειστική και επιτυχημένη, στο πλαίσιο έρευνας που περιλάμβανε 83 διαφημίσεις με θέμα το αλκοόλ.

Η διαφήμιση, σε κλίμακα από το 1 έως το 5,  συγκέντρωσε κατά μέσο όρο 3,77 βαθμούς και έλαβε υψηλή βαθμολογία από ποικίλες υποομάδες του πληθυσμού.

 

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στην έγκριτη επιστημονική επιθεώρηση BMJ Open.

Δείτε την διαφήμιση παρακάτω

 

ipop