Α. Κατσανιώτης: «Ο Σπίρτζης επιστρέφει στον… τόπο του εγκλήματος»

«Σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις για τα μεγάλα έργα της περιοχής, μαζί με ένα μεγάλο συγνώμη για τις έως τώρα αστοχίες και απραγματοποίητες υποσχέσεις του», ζητάει από τον Υπουργό Υποδομών, Χρ. Σπίρτζη ο βουλευτής, Ανδρέας Κατσανιώτης, με αφορμή την  επίσκεψη του Υπουργού στην Πάτρα.

Ο κ. Κατσανιώτης αναφέρει πως ο Υπουργός Υποδομών είναι υπόλογος έναντι της Αχαΐας και της Ηλείας και σημειώνει χαρακτηριστικά πως η νέα επίσκεψή του στην περιοχή είναι σαν να  μη πέρασε μια μέρα από τότε που ανέλαβε το υπουργειο.

«Δύο χρόνια μετά την ακύρωση δημοπράτησης της Πατρών – Πύργου με τον σχεδιασμό της προηγούμενης κυβέρνησης, ο κ. Σπίρτζης έχει αποτύχει σε όλες τις εξαγγελίες του και ο αυτοκινητόδρομος, που σύμφωνα με τον ίδιο θα είχε δημοπρατηθεί στο σύνολό του μέχρι τον Ιούνιο του 2016, παραμένει ακόμα στα χαρτιά, ένα έργο στο οποίο δεν έχει πέσει ούτε ένα κυβικό τσιμέντου» τονίζει ο βουλευτής Αχαΐας, προσθέτοντας ότι «η προεκλογικού τύπου επίσκεψη ενός ακόμα υπουργού στην Πάτρα, σε ό,τι αφορά τον κ. Σπίρτζη, δεν μπορεί παρά να συνοδεύεται αυτή τη φορά από πολύ συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και ανακοινώσεις που θα ικανοποιούν τις ανάγκες και το όραμα της περιοχής για υποδομές που θα προσφέρουν ουσιαστική και βιώσιμη ανάπτυξη».

O κ. Κατσανιώτης υπογραμμίζει: «Ελπίζω και εύχομαι, ο κ. Σπίρτζης να μην επαναλάβει πάλι το γνωστό… ποίημα μετάθεσης ευθυνών και να δείξει τουλάχιστον ότι αναλαμβάνει τις ευθύνες του γιατί επί δύο χρόνια ως υπουργός, το μόνο που έχει να επιδείξει είναι μόλις τρεις από τις οκτώ δημοπρατήσεις της Πατρών – Πύργου, τις οποίες μάλιστα πήρε ο εκλεκτός της κυβέρνησης, εργολάβος.

Η Αχαΐα και η Ηλεία, περιμένουν σαφείς και οριστικές απαντήσεις: Πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου και πότε θα ολοκληρωθεί; Σε ποιο χρηματοδοτικό εργαλείο έχει ενταχθεί το έργο; Υπάρχουν δεσμευμένα κονδύλια και που βρίσκονται; Γιατί μέχρι τώρα δεν έχει κατατεθεί η μελέτη για τη νότια χάραξη στο τμήμα της Δυτικής Αχαΐας και εμπαίζονται οι φορείς της περιοχής που έχουν κάθε δικαίωμα να προσδοκούν σε έναν δρόμο που δεν θα προκαλεί σημαντικά κοινωνικά και οικιστικά προβλήματα;

Ακόμα, ο κ. Σπίρτης, οφείλει επιτέλους να μας πει εάν το υπουργείο του έχει κάποιο σχέδιο για την ανάπτυξη του αεροδρομίου του Αράξου και εάν, το λιμάνι του Αιγίου, όπως και η Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας, θα συνδέονται με το νέο αυτοκινητόδρομο, αλλά και τον υπό σχεδιασμό νέο σιδηρόδρομο. Οφείλει επίσης, να παρουσιάσει στους φορείς και τους πολίτες της Πάτρας τα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ για τη διέλευση του τρένου από το αστικό μέτωπο της πόλης, μαζί με πολύ συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και απόλυτες δεσμεύσεις για ένα έργο που δεν θα αποκόπτει την πόλη από το θαλάσσιο μέτωπό της και δεν θα δημιουργεί πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που θα λύνει.

Ο κ. Σπίρτζης ακόμα, έχει χρέος να απαντήσει και για τα υδραυλικά, αλλά και συγκοινωνιακά προβλήματα που προκύπτουν από την κατασκευή της Ολυμπίας Οδού στην περιοχή της Αιγιάλειας, αλλά και για την περαιτέρω ανάπτυξη του λιμανιού της Πάτρας με την κατασκευή του εμπορικού τμήματος.

Και όλα αυτά, πρέπει να τα συνοδεύει με πολύ συγκεκριμένα και πειστικά στοιχεία. Γιατί, αν δεν το ξέρει ας το μάθει, έτσι κι αλλιώς θα είναι πολύ δύσκολο να πείσει οποιονδήποτε πλέον…».